Išorinės komunikacijos turinys

Ką reiškia įmonėje išorinė komunikacija? Kaip turėtumėte ją planuoti? Kokie geriausi sprendimai taikomi šių dienų versle internete? Išorinė komunikacija tai bendravimas su klientais, dažnai siejamas su naudos siekimu, pardavimų skatinimu. Kiekvienoje reklamoje komunikuojama tam tikra žinutė. Vienoks turinys turi didesnį poveikį, kitoks – mažesnį.

Taigi, pirmiausia nusistatykite verslo internete išorinės komunikacijos būdus: reklama, socialiniai tinklai, spaudos pranešimai, naujienlaiškių siuntimas.

Išorinė komunikacija kalba per turinį

Turinio marketingas tai aktuali tema visame pasaulyje, kuria diskutuojama nuolatos. Šiuo metu populiarėja idėja, jog vietoje reklaminio, pardavimus skatinančio teksto reikėtų daugiau turinio, kuriame būtų pasakojamos istorijos. Žmonės internete mato daug reklaminių pranešimų socialiniuose tinkluose, įvairiuose portaluose ir netgi savo elektroninio pašto dėžutėse. Suprantamas verslo atstovų noras tapti matomais, žinomais ir parduodančiais savo produktus, tačiau daugeliui žmonių paprasta reklama sukelia atmetimo reakciją.

Skaityti straipsnį “Išorinės komunikacijos turinys” »

Turinio rinkodara Lietuvoje: kaip ji veikia?

Lietuvos rinkodaros sferoje veikia lygiai tos pačios taisyklės kaip ir likusiame vakarų pasaulyje. Laimi tie verslininkai, kurie pasinaudoja specialistų patarimais ir kurių kiekvienas reklamos žingsnis yra apgalvotas, suderintas ir susistemintas. Turinio rinkodara yra darbas, kurį gerai atlikti gali tik savo srities specialistai. Paprasčiausiai tai daug žinių, patirties ir kūrybiškumo reikalaujantis darbas.

Turinio rinodaraAkivaizdu tik viena – investuoti į reklamą verta, kadangi tai tikrai atsipirks.

Turinio rinkodara ir parduodantys tekstai

Kai kurie žmonės galvoja, kad turinio rinkodara susideda tik iš tekstų. Tai nėra tiesa. Ji apima labai daug procesų, tačiau taip – tekstai yra vieni iš svarbiausių. Net ir paprasčiausias svetainės turinio užpildymas yra labai atsakingas darbas ir būtinai turi būti paliekamas specialistams. Daugelis verslininkų galvoja, kad jie geriausiai išmano visas smulkmenas susijusias su savo suteikiamos paslaugomis, tad jos tekstų rašytojas negali to perteikti. Puiku, tokiu atveju rekomenduojame verslininkui pačiam surašyti pačias svarbiausias gaires, kurios jam atrodo esmingiausios. Tokiu atveju rašytojas sutvarkys sakinius, gražiai juos apipavidalins ir pasistengs sukurti tokį tekstą, kuris padėtų parduoti.

Norėtume atkreipti dėmesį į tai, kad joks tekstas negali parduoti. Kai kurie verslininkai rašo skelbimus, kuriuose ieško tekstų rašytojo, kurio tekstas gali parduoti. Tai neįmanoma, kadangi prekės arba paslaugos pardavimas susideda iš daugelio veiksnių. Juolab, tekstas gali atvilioti žmogų iki konkrečios svetainės, kuriose kalbama apie paslaugas arba prekes. Visgi, jeigu jos pačios netiks klientui – niekas nepaskatins jo pirkti.

Skaityti straipsnį “Turinio rinkodara Lietuvoje: kaip ji veikia?” »