Kokius pokyčius gali išgyventi įmonės

Neretai pokyčių valdymas yra ta kompetencija, kurios pritrūksta įmonėms ir dėl to jos žlunga. Tačiau prisitaikyti prie pokyčių yra būtina. Norite to, ar nenorite. Turite ne tik galvoti, kaip sukurti geriausią produkciją, bet ir kaip prisitaikyti prie visų galimų ir labiausiai tikėtinų pokyčių.

Pokyčių valdymo reikia mokytis, tam ruoštis

Aišku, pokyčių valdymas yra savybė ir įgūdis, kurią reikia lavinti. Kaip tą daryti? Skaityti knygas, o dar patogiau – rinktis nuotolinius mokymus, kurių metu jums bus suteiktos žinios apie šią nelengvą, tačiau labai svarbią sritį. Kokie gali būti pokyčiai tam tikrai įmonei?

Pokytis: visuotinė ekonominė krizė

PokyčiaiGal ir nereikėtų pradėti iš karto nuo apokalipsės, bet mes visgi pradėsime nuo jos. Taigi, pirmasis galimas pokytis būtų ekonominė krizė. Tokių jau esame turėję, o dabar, praėjus 10 metų nuo pastarosios, krizės ir vėl yra labai aktualios. Jau kuris laikas vis garsiau kalbama apie būsimą Nekilnojamojo Turto kainų burbulo sprogimą bei palydinčią ekonominę krizę. Mąstoma apie globalią krizę, tačiau ji įvairias šalis paveiks skirtingai. Bet kuriuo atveju, tokia visuotinė krizė yra galima ir reikia galvoti, kaip jai pasiruošti. Todėl kurdami įmonę, galvodami apie ją – turite numatyti, ką darytumėte, jeigu viskas keistųsi. Kokias korekcijas reikėtų atlikti įmonės valdyme, kas būtų saugikliai, kas būtų jūsų finansinė pagalvė ir pan.

Pokytis: stiprus konkurentas rinkoje

Kitas pokytis, į kurį tektų reaguoti – tai itin stiprus konkurentas, atsiradęs jūsų rinkoje. Su šiuo pokyčiu taip pat susigyventumėte, tačiau tą reikėtų daryti skirtingai. Yra labai pradžioje sėkmingų įmonių, kurios užsigrobia kažkokią rinką, būna tos rinkos naujokėmis. Tada pradeda labai sektis, greitai kiti pamato, kad tai vyksta, ir taip pat ima ieškoti sau kažko panašus. Taip atsiranda konkurencija, o kitas konkurentas galbūt netgi bus turtingesnis investuotojas ir dėl to galintis pasiūlyti kažką geresnio. Taigi, tokioje rinkoje iš tiesų reikėtų būti pasiruošus atsilaikyti visoms konkurencijos formoms.

Pokytis: pasikeitę paklausos poreikiai arba pasikeitusios visuotinės tendencijos

Jeigu ilgus metus jūsų gaminamą produkciją mėgę vartotojai staiga pakeis poreikius, arba juos performuos visuotinės tendencijos, turėsite mokėti prisitaikyti prie tų pokyčių. Ne ir toliau atkakliai bandyti privilioti žmones plastikinėmis spalvotomis pakuotėmis, o eiti ten, kur eina žmonės – pradėti viską dėti į ekologiškas kartonines pakuotes, ir pan. Pokyčių gali būti visokių, ir jūsų darbas – nuolatos juos sekti ir deramai prisitaikyti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *