Su klase – į Anykščius

Mikroautobusai kelionėmsKaip ir buvo žadėta mūsų vidurinės mokyklos mokiniams, turėjome nusivežti vaikus į kelionę. Tam buvo pasirinkta mikroautobusų nuoma Vilniuje, o taip pat pasitelktas ir mažas mokyklos mikroautobusas. Kelionių organizatoriai sakė, kad mikroautobusų nuoma Klaipėdoje, tiek Kaune ar Vilniuje yra panašiomis kainomis, ir rinktis tikrai yra iš ko. Be to ir autobusai jau kitokie, negu senais laikais. Jei turi puikias kondicionavimo sistemas, yra nauji, turi ir WC viduje, ir užkandžius, kavą, netgi tuos nedidelius interaktyvius ekranus, įmontuotus priešais kiekvieną keleivį. Mūsų klasės ekskursija buvo į Anykščius, kur galbūt jau seniai reikėjo aplankyti kai kurias vietas.

Linksma buvo jau autobuse

Mokiniai yra šaunūs tuo, kad jie ima džiūgauti jau tiesiog sulipę į išnuomotą autobusą. Juos linksmina viskas. Ir tai, kad čia galima spaudinėti tuos ekranus, ir kad kiekvienas sėdi su tuo žmogumis, su kuriuo nori sėdėti, ir aibės kitų dalykų. Taigi, mikroautobuso nuoma tikrai pasitvirtina. Tiek į priekį važiuojant, tiek atgal, mokiniai dainuoja ir dainas, ir jiems tikrai smagu. Mums, suaugusiems, šiek tiek baisu visada dėl vieno. Kad kelionėse vaikai geria alkoholį ir sugeba tai paslėpti. Todėl vis tikriname ir leidžiame jiems suprasti, kad ši kelionė tikrai praeis be svaiginimosi.

Lajų takas padarė įspūdį

Mūsų pagrindinis lankomas objektas, žinoma, buvo Lajų takas. Čia labai visi norėjome atvykti, nes tai dar nesenas pažintinis objektas Lietuvoje. Jis jau seniau padarytas, prieš pusantrų metų, bet tai nereiškia, kad visi jį jau aplankė. Vaikai nė vienas dar nebuvęs, o ir iš suaugusiųjų pusei tai buvo pirmas kartas. Vaizdai tikrai puikūs, ir labai smagu praeiti tokiu taku vien dėl jo unikalios konstrukcijos. Na, žinoma, buvo šiek tiek gaila, kad tas takas toks trumpas.

Grupinės nuotraukos prie Puntuko

Visi vaikai norėjo fotografuotis ir prie didžiausio akmens Lietuvoje, prie Puntuko, kuriame iškaltas Darius ir Girėnas. Maži vaikai tikrais uždaro kontrastą su tokiu dideliu akmeniu, stovinčiu čia, pakeliui į lajų taką.

Anykščių bažnyčios grožis

Aplankę šiuos būtinus pamatyti taškus, dar su autobusu nevažiavome iškart namo, nors mažiausieji ekskursijos dalyviai jau jautėsi pavargę. Kad jau sukorėme tokį kelią, tai dar nuvažiavome ir į pačius Anykščius, mat akmuo ir Lajų takas yra šiek tiek arčiau, neprivažiavus pačių Anykščių. Miestelyje mus sužavėjo didelė graži bažnyčia.