Turinio rinkodara Lietuvoje: kaip ji veikia?

Lietuvos rinkodaros sferoje veikia lygiai tos pačios taisyklės kaip ir likusiame vakarų pasaulyje. Laimi tie verslininkai, kurie pasinaudoja specialistų patarimais ir kurių kiekvienas reklamos žingsnis yra apgalvotas, suderintas ir susistemintas. Turinio rinkodara yra darbas, kurį gerai atlikti gali tik savo srities specialistai. Paprasčiausiai tai daug žinių, patirties ir kūrybiškumo reikalaujantis darbas.

Turinio rinodaraAkivaizdu tik viena – investuoti į reklamą verta, kadangi tai tikrai atsipirks.

Turinio rinkodara ir parduodantys tekstai

Kai kurie žmonės galvoja, kad turinio rinkodara susideda tik iš tekstų. Tai nėra tiesa. Ji apima labai daug procesų, tačiau taip – tekstai yra vieni iš svarbiausių. Net ir paprasčiausias svetainės turinio užpildymas yra labai atsakingas darbas ir būtinai turi būti paliekamas specialistams. Daugelis verslininkų galvoja, kad jie geriausiai išmano visas smulkmenas susijusias su savo suteikiamos paslaugomis, tad jos tekstų rašytojas negali to perteikti. Puiku, tokiu atveju rekomenduojame verslininkui pačiam surašyti pačias svarbiausias gaires, kurios jam atrodo esmingiausios. Tokiu atveju rašytojas sutvarkys sakinius, gražiai juos apipavidalins ir pasistengs sukurti tokį tekstą, kuris padėtų parduoti.

Norėtume atkreipti dėmesį į tai, kad joks tekstas negali parduoti. Kai kurie verslininkai rašo skelbimus, kuriuose ieško tekstų rašytojo, kurio tekstas gali parduoti. Tai neįmanoma, kadangi prekės arba paslaugos pardavimas susideda iš daugelio veiksnių. Juolab, tekstas gali atvilioti žmogų iki konkrečios svetainės, kuriose kalbama apie paslaugas arba prekes. Visgi, jeigu jos pačios netiks klientui – niekas nepaskatins jo pirkti.

Koks tekstas parduoda?

Jeigu galėtume vienu sakiniu atsakyti – koks tekstas parduoda, tokiu atveju nereikėtų profesionalų, kurie darbus atlieka. Kiekvienas galėtų pats susitvarkyti su turinio rinkodara. Visgi, geras tekstas susideda iš daugelio aspektų. Juolab, skiriantis produktams gali skirtis ir pardavimo strategija. Paprasčiausiai skirtinga auditorija reikalauja ir skirtingo dėmesio. Kaip kad jauni žmonės šiuo metu dažniausiai susidomi tomis idėjomis, kurios yra originalios, kartais net ir iššaukiančios. Tokiu atveju ir tekstai turi pritraukti savo išskirtinumu. Vyresni žmonės dažniausiai labiausiai vertina solidumą, kadangi tai jiems asocijuojasi su kokybe. Tiesa, jie dažniausiai tokiu atveju ir gali investuoti į kokybę.

Priklausomai nuo to kas yra Jūsų klientas – jam reikia skirti ir atitinkamą dėmesį. O ištirti savo klientūrą galima gana paprastai. Vėlgi, palikite darbus specialistams.

  • Tekstas negali kalbėti vien apie tai, kodėl parduodama produkcija yra tokia gera ir kodėl ją reikia pirkti. Paprasčiausiai toks tiesioginis įtikinėjimas dažniausiai atgraso žmones. Jeigu jie užsuko į puslapį – turbūt jie jau yra susidomėję gaminiu. Tačiau jeigu skaitydami mato tik tai, kad produkcija ir paslauga labai gera ir gera – tokiu atveju efektas gali būti priešingas.

  • Labai svarbu kurti antraštes, kadangi vientisas tekstas dažniausiai tolygus nuobodžiam tekstui. Specialistai žino, kaip svarbu yra tokios antraštės ir kokią didelę galią jos turi. Priešingai nei verslininkai, kuriems atrodo, kad vientisas tekstas yra „gražiau“. Tai labai didelė problema su kuria kovoja tekstų rašytojai. Tiesa, jeigu jau pasisamdėte specialistą – leiskite jam atlikti darbus.

Originalus tekstas taip pat gali būti naudingas ir Google robotams. Viską įmanoma suderinti, tik labai svarbu apgalvoti kaip.

Turinio, kaip ir skaitmeninė rinkodara – ilgas ir atsakingas darbas, kuris tikrai padės Jums pasiekti norimą rezultatą. Svarbiausia kuo anksčiau pradėti imtis realių veiksmų, kurie užtikrins, kad jūsų verslas bus greičiau atrandamas ir labiau žinomas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *